Förlåt !! :'(

Jag har inte skrivit något alls idag ops :O Jag får faktist skärpa mig haha XD
Men i alla fall idag har jag varit i skolan som vanligt och sen efter skolan va jag med Julle och vi bakade kladdkaka och den blev as god ;)
Juste så fick jag min födelsedags pressent idag de va en ROSA GLITTRIG DATA MUS!! ♥ Asso jag har en mini-data som också är rosa så de passar helt perfekt ;D Jag blev såå jävla glad för den!! Nu blir man liksom glad varenda gång man ser den söta lilla musen :P
Bilder kommer sen X)

Men ihelgen blir de Täby för jag ska på danstävling och de ska bli fett kul, jag är så taggad man kan bli!! ;) 

Nu ska jag sova God Natt! :) ♥
Pusssss


Jag och Julle på Båten i våras :)) <333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0