Hej bloggen!

Nu ska jag börja skriva igen. De har varit en sjukt lång paus. Men nu ska jag börja blogga igen!
Imorgon börjar ju skolan och jag har verkligen ångest, för den här terminen har vi Nationella prov! På Jullovet så har jag åkt skidor, shoppat, varit med kompisar och bara chillat.

Idag har jag varit med min syster på bio och sätt Artur och Maltazard och den söög verkligen! Men min syrra tyckte den var jätte bra. När vi kom hem så satte jag mig och plugga matte, de är så jävla svårt asso. Nu sitter jag här och tar lite kort med min kamera, ska lägga ut bilder :)

Jag pallar inte vintern längre asso vill verkligen ha sommar nu! Jag längtar extra mycket för att jag ska till Malaga i sommar i två veckor så jag kommer bli as brun, såå jävla najjs!'

pusspuss <3





  

 


Kommentarer
Postat av: emelie

gå in på min blogg!!!! fin blogg ;P

2010-01-09 @ 20:48:17
URL: http://employ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0